Small Business prissætning strategier

Det er hård derude, især på grund af fyringer og vores træge økonomi. Så hvad er en lille virksomhed iværksætter forsøger at tjene til føden at gøre? Prøv disse billige prisstrategier for at holde salget flytter.
TACTIC #1–aldrig blot skråstreg din priser, medmindre du forsøger at Tom forældede opgørelse. Prøv i stedet, ompakning dine priser, så de er mere overkommelige i kort sigt, så flere perspektiver kan råd til dem. For eksempel, snarere end priser din tjeneste for år, er”vores månedlige nyhedsbrev kun $39 for året.” Prøv i stedet, “vores månedlige nyhedsbrev er kun $3.25 pr. måned.” Hvis du accepterer kreditkort, er det meget nemt at oprette tilbagevendende månedlige afgifter, der faktureres til dine abonnenter uden at skulle gribe ind hver måned ud over den indledende kontoopsætningen. Opadrettede til at tilbyde dit abonnement på månedsbasis er at du nu kan markedsføre en $3.25 overskrift versus en dyrere $39 overskrift, dvs du er i stand til at tilbyde tjenesteydelser til en mere overkommelig pris uden at skære priserne.
ET ANDET EKSEMPEL
Her er et andet eksempel. Bare i går aftes var jeg på telefonen med en potentiel marketing kunde. Som en lille virksomhedsejer hun forsøger at få nogle marketing hjælp og er på et stramt budget. Min standard hver time høring gebyr er $225, hvilket ikke altid appellerer til nogle virksomheder. Men i forsøger at arbejde i hendes budget foreslog jeg, at mine tjenestegrene kunne være mere overkommelig for hende, hvis hun tillod mig at hjælpe hende gennem email i stedet for ansigt til ansigt eller på telefonen. Lad os se det i øjnene, når du er på telefonen med en klient det tager længere tid at opnå hvad du gør, da du ikke kun besvare deres spørgsmål, men du opbygger et forhold og taler om ikke-forretningsmæssigt forbundne emner. Det er svært ikke at. I virkeligheden, bør du! Uanset hvilken type af konsulent du er, opbygge en succesfuld forretning ikke handler om det oprindelige salg, er det om at etablere langsigtede forbindelser med kunder. Enkeltstående salg egner ikke sig til dyrkning en profitabel forretning; snarere, dyb kunderelationer gør! Da jeg var i stand til at etablere en troværdig og komfortable forhold med min udsigten på telefonen, tænkte hun dog min markedsføring tjenester via e-mail ville være en win-win. Jeg skråstreg mine priser? Nej, i stedet fandt jeg en mere effektiv måde at tilbyde mine ydelser, hvorved jeg kunne tilbyde dem i mindre tid og derfor, min klient vil betale færre penge. Denne strategi kunne arbejde for business coaches, fitness-eksperter eller personlige kokke, når sidstnævnte tilbereder måltider i hendes hjem end i en kundes hjem.
TACTIC #2–oprette stramt niched produkt eller servicetilbud. For eksempel, hvis du opererer personlig concierge-service, snarere end blot tilbud errand tjenester på $25 forbundet time, prøv faerdigpakket specifikke ærinder med lavere priser. Hvorfor? Fordi du kan tilbyde en mere aggressiv pris, når isolere din betaling til en bestemt tjeneste. Hvis din kunde udfordrer din reduceret pris i forhold til din højere Timebetalingsmetoden, er svaret enkelt, “Jeg er stand til at tilbyde denne pakket billigere på grund af stordriftsfordele. Mens jeg er ude at levere din bundter til posthuset, jeg også levere pakker til fem andre kunder. ” Dine kunder vil i sidste ende, aldrig vide, hvor mange andre kunder, du leverer til dag; nøglen er imidlertid ikke til simpelthen skråstreg din prissætning fordi du tror at reducere dine priser vil bringe dig mere forretning. Nøglen er at give konsekvente og professionel priskonkurrence.
PS… Ja, virksomheden er langsom for mange iværksættere lige nu; men vær forsigtig med din prissætningsmetoder. Ikke blot skråstreg priser; i stedet indarbejde langsigtede og kortsigtede strategier, der er altid supplerer hinanden. Hvis du tilbyder et produkt til $15 i dag, så igen på $35 seks måneder fra nu, du skal have dine grunde i sted, ellers du vil forværre dine kunder.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.